Djävulen var med mig inatt

Det hela började med en fet fest hos min kära granne hela jävla natten. Det blev ingen sömn och ja, ni kan läsa inlägget under detta. Runt 01:45 bar det iväg till jobbet. När jag väl kommer dit var allt försenat och jag kom därifrån först en timme försent, vilket skulle betyda att jag med största säkerhet blir försenad, inte bra.
Jag kör på snabbt som fan och försöker köra in lite tid, men se på fan! Punktering. Så jag får ringa efter en ny bil, vilket resulterar i att jag ligger totalt en och en halv timme efter schemat.

När nya bilen kommer rullar allt på bra och jag är klar 07:04. Därefter åker jag tillbaka till min egen bil och byter ett jävla däck i blåsten klockan halv 8 på morgonen, efter att ha sovit typ en och en halv timme.. Underbart! Så nu blir det väl till att laga det två månader gamla däcket som var svindyrt..


- Jag är fortfarande inte bitter.

Postat av: Ingrid

vilken jävla natt! jag hade nog gråtit av ilska och sparkat på det där svindyra däcket lite!

2011-01-30 @ 22:39:28
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: