Jag har kommit på det nu! Så skall det stå skrivet:

När folk dör så bränns de antingen upp eller grävs ner hela som dom är. Om man grävs ner försvinner så småningom alla atomer och byggstenar i kroppen ut i naturen (Den förmultnar). Men om man bränns, åker dom istället upp via röken. Dom är lättare än luft vilket betyder att dom stiger och hamnar i atmosfärern.
Och om vi stannar upp här och tänker på ett moln. När det är för tungt börjar det regna. På något sätt samlas alla molekyler på ett ställe tills dom blir för tunga.
Det måste betyda att när vi kremerat tillräckligt många människor kommer jorden implodera av sin egen tyngd! Luften och atmosfären kommer bli för tung och krossa allt levande, inklusive jordytan, och lämna kvar... ja.. ingenting!

Det är så det kommer sluta, jag är säker på det! Men är det bara kroppar som framkallar detta? Jag får forska mer i frågan och återkomma med svaren ni alla söker och väntar på..


- Jorden trycks ihop från alla håll och exploderar inifrån.

Postat av: Ingrid

haha du tänker på så konstiga saker!



sv. NOOOO, shake and bake smakar bläää! köpte såna muffins en gång :( me want a bakmaskin! :D

2011-02-05 @ 11:02:09
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Sveaa

suck vad trött jag är.. hur är läget med dig?

2011-02-05 @ 23:43:40
URL: http://sveaa.blogg.se/
Postat av: Sveaa

Låter bra det :) Fin design du har fixat på bloggen btw, min är lite...rosa ^^

2011-02-05 @ 23:52:28
URL: http://sveaa.blogg.se/
Postat av: omunis

jordens mitt kommer stelna sen kommer vi sakta bli som våran tvilling mars sen kommer solen expandera och sluka oss till sist

2011-02-09 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: