Till mina anhängare:

Det har kommit till min uppmärksamhet att folk tvivlar på äktheten i denna blogg, samt om det verkligen är så nära till undergången och om man skall vara rädd.. Till er vill jag bara säga;

Varför skulle bloggen vara påhittad?
Undergången ÄR nära.
Ja, du bör vara orolig.

Jag menar vi ser ju bara i egypten och länderna runt omkring, Nordkorea var förbannade på USA och sydkorea för inte alls så längesen.. Tredje världskriget är på god väg! Dock är det inte det som är det slutgiltiga hotet. Ett kärnvapenkrig skulle "bara" utrota 4/5 av människorna på våran planet. Dock skulle ännu större del bli obeboelig. Vi har en mörk tid framför oss, mina vänner..


- Apokalypsen kommer..

Postat av: Ingrid

alla döda djur överallt, naturkatastrofer och allt annar som händer? och folk tror inte att jorden kommer gå under..

2011-02-07 @ 10:29:21
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: lovise

hahah förlåt men älskling sök hjälp:)

2011-02-07 @ 20:05:25
URL: http://enligtlovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: